Előfutára voltam a budapesti Red Bull Air Race-nek
A zenei koncerteken és fellépéseken előzenekarnak, a stand-up előadásokon felszopó embernek, a légi és egyéb bemutatókon betétprogramnak nevezik azt, amit az újságírásban vendégcikként emlegetnek. Néhány hete érkezett egy felkérés, hogy lenne-e kedvem kisgépes repüléssel kapcsolatban írni egy nemrégiben induló, fiatalos, lendületes magazinba, az &U-ba. Nem volt kérdés, hogy billentyűzetet ragadok, a kérdés csak az volt, hogy pontosan miről írjak és mennyit. Végül több témában több tévhitet is igyekeztem eloszlatni az olvasókban, a megjelenést követően viszont nekem is leesett az állam.
A kétoldalas cikk második lapjának túloldalán ott díszelgett a Red Bull Air Race budapesti promója. Váó, ezzel az én cikkem lett a RB Air Race „előzenekara”. Köszönöm &U és Králik Márti a lehetőséget! A teljes cikket a fenti képekre kattintva éred el olvasható méretben, ha pedig közvetlenül a magazinban akarod lapozgatni akkor ide kattintva teheted meg. Ha már az Air Race-nél járunk, akkor egy nagyon fura dolgot sikerült megfigyelnem a pilótáknál a tököli reptéren. Hogy mi jelenti az igazán nagy kihívást ezeknek a pilótáknak a kapuk kerülgetésén és a Lánchíd alatti átrepülésen kívül? A következő bejegyzésekből ez is kiderül!
Érdekel a pilótaképzés? Akkor a Pilóta leszek könyvben mindenre megtalálod a választ! Most egy rakás bónuszt is kapsz hozzá! Klikk a könyvre és nézd meg a részleteket! ![]() Érdekel a könyv! |
---|
A 90% teriszonyos pililota igen-igen eros tulzas, mar-mar hulyeseg… Hacsak nem hivatkozod, honnan vetted ezt a szamot.
En nem vagyok az, tehat en rontom a statisztikat 🙂 erre nagyon vigyazz. Ha adatot, tenyt kozolsz, hivatkozz, vagy ird le, mmilyen mofszerrel merted meg, vsgy hogyan szamitottad ki.
Igyekszem odafigyelni a gepelesre, komment iras kozben, es a kovetkezo meglatas kovetkezik: ketfele repulesrajongo valojaban harom fele. A katonai gepek imadoi nem